söndag 29 mars 2009

Tack för i fredags!

Stämningen var fredagsfestlig, många kom fram och drack juice, knaprade nötter och passade på att ställa frågor. Och jag hade det jättetrevligt!

Nästa gång jag är i butiken, den 24/4, kommer jag att bjuda på något ännu smaskigare; jag tror det blir ett av mina egna favoritrecept med räkor. Förutom att svara på frågor så tittar jag gärna på matvaror tillsammans med den som vill det, t ex om du undrar över vilka ostar man brukar kunna äta om man inte tål laktos, vad man kan bjuda någon som är glutenintolerant på eller om du bara vill få en näringsmässig bedömning av maten du brukar köpa.

April månads tema blir "Fina frön och goda GI-gryn". Håll utkik - om kommentera gärna!

3 kommentarer:

  1. Nu har jag sneglat lite härinne, intressant och kul! (Och kul att få se lite av jobb-Viktoria också!) Synd att man (jag) inte bor lite närmare Lund, då hade jag kommit in och smakat dina favoriträkor. Du bjuder väl på receptet sen?

    SvaraRadera
  2. Anna, tack själv!

    Tina, kan man inte komma till Lund och provsmaka får man naturligtvis receptet! (Ja, alla får förstås receptet sen!)

    SvaraRadera